Ine Verschuere

Hartelijk welkom,

Mijn naam is Ine Verschuere, studente sociaal werk aan Katho Kortrijk afdeling Ipsoc. Ik ben afkomstig uit Marke.
Ik heb één oudere zus van 21 jaar. Zij studeerde tevens aan Katho Kortrijk als leerkracht lager onderwijs. Echte hobby's heb ik niet, maar als je me zoekt kan je mij vaak terugvinden als supporter op de voetbal. Mijn favoriete spelers zijn Barry Boubacar Copa en Nill de Pauw en daarom is mijn favoriete ploeg dus logischerwijze KSC Lokeren. Daarnaast ben ik ook vrijwilliger bij Joetz en dus zit ik zowat elke vakantie in De Barkentijn als monitrice.

Ook ik sta volledig achter dit project omdat het hoog tijd is voor verandering in onze samenleving. We moeten verder durven en kunnen kijken dan het kader waar wij nu in leven. Zoals de meesten in de richting sociaal werk ben ook ik sociaal geëngageerd. Ik ben ervan overtuigd dat wij samen in groep iets kunnen realiseren. Want als groep kan je meer dan alleen. En dus hoop ik dat wij in ons doel zullen slagen!

Ik wens jullie alvast veel surfplezier op onze site.

"Een Vlaamse game-industrie? Het lijkt een contradictie maar ze bestaat. In Vlaanderen werden in 2006 voor 150 miljoen euro aan games verkocht. Met de consoleverkoop erbij gaat het over een jaaromzet van meer dan 200 miljoen euro."

375635_3773350126025_1813740276_n%5B1%5D.JPG